SİSTEM NASIL İŞLİYOR ?

Günümüzde çocukların hayalleri, istekleri, düşünceleri ve hatta gelecek projeleri çok önem taşımaktadır.
Amacımız çocuğunuzun ya da tanık olduğunuz herhangibir çocuğun duygu, düşünce, söylem ve sorularını ekleyerek burada yer almalarını sağlamak.
Onlar kaç yaşında olursa olsun birer bireyler. Onlarla ilgili her şeyi geçmiş deneyimlerinize de yer verebilirsiniz. Bazen ne dediklerini anlamadığınız olabilir ya da sevincinizi sizi anlayan birileriyle paylaşmak isteyebilirsiniz. Daha bilinçli ebeveynler olmak adına bütünlük yaratabiliriz.
Her Şey Çocuklar için ...

Not: Blogta yer almasını istediğiniz bilgi ve resimlerinizi sebnem.erden@yahoo.com adresine göndermeniz yeterlidir. Çocuğunuzun adı, soyadı, yaşı ve hangi ilde yaşadığını mutlaka belirtmeniz gereklidir. İçerik genel formata uygun bulunduğu takdirde yayınlanacaktır.

25 Kasım 2010 Perşembe

Bu işin başı kim ?Efe Erden 2001 İzmir

Yaklaşık 3 yaşlarında iken dialoğumuz:

Efe : Anne seni kim doğurdu ?
Ben: Ananen
Efe : Ananemi kim doğurdu ?
Ben: Annesi
Efe : Onu kim doğurdu ?
Ben: Annesi
Efe : Peki onu kim doğurdu ?
Ben: Onun da annesi
Bunun böyle gideceğine tahammül edemeyerek ve çok sinirlenerek elini de kaldırıp 
Efe : Anneeee söyle bana bu işin başı kimmm ?
Ben: Hımmm 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder